
Γιατί απαγόρεψαν την είσοδο στους Έλληνες συνδικαλιστές οι κατοχικοί σιωναζιστές; Μα φυσικά γιατί εκφράζουν την αλληλεγγύη τους στον παλαιστινιακό λαό. Γιατί τους συγκεκριμένους; Μα γιατί είναι στοχοποιημένοι από τις σιωναζιστικές μυστικές υπηρεσίες και τους εδώ υπηρέτες τους.
Δεν υπάρχουν αυταπάτες για τη χαρτογράφηση του φιλοπαλαιστινιακού κινήματος στη χώρα μας. Όμως δείχνει και τη διαφορά συμπεριφοράς…
Οι σύμμαχοι της ντόπιας υπαλληλίας των σιωναζιστών κάνουν γαργάρα αντίστοιχες κινήσεις όπως τις απελάσεις των συνδικαλιστών (που είναι παράνομες από τη στιγμή που έχουν όλα τα ταξιδιωτικά έγγραφα) και δεν βγάζουν κιχ για την απαράδεκτη στάση της κατοχικής οντότητας (συγγνώμη! κάτι ψέλλισε ο ΥΠΕΞ ότι δυσαρεστήθηκε από τις ισραηλινές αρχές).
Από την άλλη, οι σύμμαχοι σιωναζιστές στέλνουν εδώ όλων των ειδών τα κατακάθια για να ξεσκάσουν από τη γενοκτονική τους δραστηριότητα. Χτυπούν όποιον δεν τους αρέσει, βρίζουν χυδαία, κυκλοφορούν με μαχαίρια (βλ. Κύπρος), χειρονομούν, σκίζουν σημαίες της Παλαιστίνης και αποθρασύνονται όταν νιώθουν ότι τους παίρνει.
Εδώ παρέχουν άσυλο οι κυβερνητικοί σε κάθε σιωναζιστάκι να φερθεί όπως γουστάρει.
Οι συνδικαλιστές από Ελλάδα καλέστηκαν από συναδέλφους τους στη Ραμάλα και δεν είχαν ούτε μαχαίρια και σημαίες ειδικών δολοφονικών δυνάμεων στρατού πάνω τους ούτε έκαναν κωλοδάχτυλα και χυδαιότητες στο αεροδρόμιο – ό,τι κάνουν εδώ οι σιωναζιστές που άμα φάνε καμιά μπούφλα ή μούντζα από καμιά γιαγιά μυξοκλαίγονται στα ελληνικά ΜΜΕ.
Αυτή είναι η χώρα, έχει χάσει κάθε αξιοπρέπεια. Οι πολίτες που δήθεν υπερασπίζει το ΥΠΕΞ μένουν έκθετοι στα σιωναζιστικά παιχνιδάκια. Μαγκιές μόνο στους «λαγοκέφαλους εισβολείς», στους Αμερικάνους και τους σιωνιστές μόκο.
***
Αναδημοσιεύουμε παρακάτω την δήλωση των Ελλήνων συνδικαλιστών:
Καταγγέλλουμε τις ισραηλινές Αρχές για την παρατεταμένη κράτησή μας στο Αεροδρόμιο του Τελ Αβίβ και την απέλασή μας, απόφαση που δεν βασίζεται σε καμιά νομική ή ανθρωπιστική αιτιολόγηση. Είμαστε συνδικαλιστές από την Ελλάδα, εκπρόσωποι σωματείων που θα μεταβαίναμε στη Ραμάλα της Δυτικής Όχθης, με επίσημη πρόσκληση της Γενικής Ομοσπονδίας Εργατικών Συνδικάτων της Παλαιστίνης (PGFTU). Διαθέταμε βίζες και όλα τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα και ο λόγος της επίσκεψης μας ήταν απόλυτα γνωστός και είχε προαναγγελθεί.
Ωστόσο μας απαγορεύθηκε η είσοδος, γεγονός που συνιστά κατάφωρη παραβίαση των δικαιωμάτων μας, της αξιοπρέπειάς μας και γενικά των συνδικαλιστικών ελευθεριών. Οι κρατικές αρχές του Ισραήλ ήταν προκλητικές και ταυτόχρονα αποκαλυπτικές. Επικαλέστηκαν άρνηση του στρατού για τη μετάβαση από το αεροδρόμιο Μπεν Γκουριόν στη Ραμάλα και μας δήλωσαν χωρίς περιστροφές ότι υπάρχει αποκλεισμός κάθε δρόμου που οδηγεί από το Ισραήλ στη Δυτική Όχθη.
Στην ουσία ομολογούν και κάνουν παγκόσμια γνωστό ότι και η Δυτική όχθη, άρα κάθε Παλαιστινιακός θύλακας βρίσκεται υπό καθεστώς ασφυκτικής περικύκλωσης, αποκλεισμού και στρατιωτικού νόμου από το κράτος τρομοκράτη που απαγορεύει κάθε επαφή με τον «έξω κόσμο». Απαγορεύει ιδιαίτερα κάθε έκφραση έμπρακτης αλληλεγγύης, πληροφόρησης και ανταλλαγής εμπειριών με αγωνιστές που έχουν εκφραστεί υπέρ της ελευθερίας και νίκης του τιτάνιου αγώνα του Παλαιστινιακού λαού. Αποδεικνύει τη φύση του Ισραηλινού κράτους ως ένα ακραία καταπιεστικό καθεστώς που περιφρονεί ακόμα και το διεθνές δίκαιο.
Μετά την πειρατεία, τις απαγωγές και τους βασανισμούς Ελλήνων πολιτών από τον ισραηλινό στρατό πριν μερικές εβδομάδες άλλη μια περίπτωση κατάφωρης παραβίασης των δικαιωμάτων Ελλήνων πολιτών από το κράτος του Ισραήλ λαμβάνει χώρα.
Μεγάλες ευθύνες έχει για μια ακόμη φορά η Ελληνική κυβέρνηση που παρότι είχε ενημερωθεί δεν έκανε απολύτως τίποτα για να προστατέψει τα δικαιώματα Ελλήνων πολιτών. Στην ουσία συνέργησε και έδωσε πολιτική κάλυψη στην απέλαση. Η αποστασιοποίησή της αποδεικνύει ότι επικροτεί την τακτική των «στρατηγικών της εταίρων».
Οι πολίτες της χώρας μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα, την ώρα που η ελληνική αστυνομία καλύπτει προκλητικές συμπεριφορές Ισραηλινών επιβατών κρουαζιερόπλοιων που κάνουν άσεμνες χειρονομίες, βρίζουν και τραμπουκίζουν κατοίκους νησιών και πόλεων της Ελλάδας.
Δηλώνουμε ότι ούτε η βία του κράτους-τρομοκράτη, ούτε η ανοχή της ελληνικής κυβέρνησης στις παράνομες και εγκληματικές πρακτικές τους μας πτοούν. Αντιθέτως, μάς πεισμώνουν ακόμα περισσότερο. Ο αγώνας και οι κινήσεις αλληλεγγύης στον παλαιστινιακό λαό θα συνεχιστούν και θα αναπτυχθούν. Η τρομοκρατία δεν θα περάσει, κανένα εμπόδιο δεν θα σταματήσει την αλληλεγγύη μας στο λαό της Παλαιστίνης.
Προχωρούμε άμεσα σε διάβημα διαμαρτυρίας προς την Ελληνική κυβέρνηση και το υπουργείο Εξωτερικών. Παράλληλα καλούμε σε αποφάσεις και ψηφίσματα καταδίκης από σωματεία, ομοσπονδίες και εργατικά κέντρα. Οργανώνουμε πλατιά σύσκεψη σωματείων και συνδικαλιστών/τριών για την ευρύτερη συσπείρωση αλληλεγγύης στον αγώνα των Παλαιστινίων.
- Καμία ανοχή στο κράτος-τρομοκράτη και την κυβέρνηση της συνενοχής.
- Αλληλεγγύη στον παλαιστινιακό λαό και την εργατική τάξη της Παλαιστίνης.
- Δεν γινόμαστε συνένοχοι/ες στη γενοκτονία.
- Απεμπλοκή της Ελλάδας από τον πόλεμο.
- Να σταματήσει κάθε συνεργασία της ελληνικής κυβέρνησης με το σιωνιστικό κράτος.
- Λευτεριά στην Παλαιστίνη!
Οι συνδικαλιστές:
- Παύλος Αντωνόπουλος, μέλος ΔΣ της ΠΕΣΕΚ (Πανελλήνια Ένωση Συνταξιούχων Εκπαιδευτικών)
- Βαγγέλης Κιτσώνης, Πρόεδρος του Πανελλαδικού Σωματείου ICAP OUTSOURSING SOLUTIONS
- Παναγιώτα Λαζαροπούλου, Πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων Εθνικής Τράπεζας
- Αντώνη Νταλακογεώργος, Πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ (Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού)
- Νίκος Πελεκούδας, Πρόεδρος του ΣΕΦΚ (Κλαδικό Σωματείο εργαζομένων στην ιδιωτική εκπαίδευση)
- Μιχάλης Ρίζος, μέλος Δ.Σ του Σωματείου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Αττικόν
- Ένωση Παλαιστινίων Εργαζομένων