Είναι γνωστό πως η ελληνική κυβέρνηση προσπαθεί με όποιο τρόπο να σταθεί δίπλα στο σιωνιστικό μόρφωμα αντιτασσόμενη στην πάγια θέση του ελληνικού λαού για αλληλεγγύη στον παλαιστινιακό λαό. Ως πρωτοστάτης στην προσπάθεια αυτή προχώρησε σε άλλη μια κίνηση που φανερώνει την παραπάνω θέση, μέσω του Υπουργείου Παιδείας.

Στο πλαίσιο αλλαγών των σχολικών βιβλίων προχώρησε στην αφαίρεση από το βιβλίο των Νέων Ελληνικών της Γ’ Γυμνασίου ενός κειμένου για την Ιντιφάντα καθώς και για τα βιώματα των παιδιών της Παλαιστίνης αναφερόμενο στα αποτελέσματα του πολέμου στα παιδιά. Εκτός από το άρθρο αξιοσημείωτη ήταν και η επεξήγηση στο τέλος του άρθρου της λέξης «Ιντιφάντα» (=η αντίσταση των Παλαιστινίων ενάντια στην κατοχή της πατρίδας τους από το Ισραήλ). Φυσικά και μια τόσο μεγάλη αλήθεια είναι «ανεπίτρεπτο» να διδάσκεται στα παιδιά. Το άρθρο του Πέτρου Παπακωνσταντίνου αντικαταστάθηκε από ένα γενικόλογο κείμενο Τεχνητής Νοημοσύνης φανερώνοντας, επίσης, πόσο γρήγορα στην εποχή της τεχνολογίας με μια εντολή εξάλειψης των «περιττών τοποθετήσεων» λογοκρίνεται η δημοσιογραφική τοποθέτηση.

Είναι απίστευτη η ζέση της ελληνικής κυβέρνησης να εξαφανίσει οποιαδήποτε αναφορά στην ιστορία ενός λαού που παλεύει για την ελευθερία του ενάντια στην κατοχή που βιώνει στα εδάφη του 77 χρόνια και η υπακοή της στις υποδείξεις των ιμπεριαλιστών και σιωναζιστών. Να θυμίσουμε εδώ πως δεν είναι η πρώτη φορά που το σχολείο βρίσκεται στο στόχαστρο των κρατούντων [1, 2], αφού από την αρχή του δίκαιου αυτού αγώνα των Παλαιστινίων η πλειονότητα του εκπαιδευτικού προσωπικού στέκει αλληλέγγυα δίπλα στον παλαιστινιακό λαό διδάσκοντας στους μαθητές αξίες όπως αλληλεγγύη, ελευθερία, δικαιοσύνη.

Όσο, λοιπόν, οι κακομαθημένοι κατοχικοί κλαίγονται και προσπαθούν να επιβληθούν με όποιο τρόπο μέσω των κρατών που τους κάνουν τις πλάτες, τόσο οι λαοί θα ανεμίζουν πιο ψηλά τη σημαία της Παλαιστίνης ως σύμβολο αντίστασης και ελευθερίας των καταπιεσμένων. Έχουμε εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς μας πως θα συνεχίσουν να λένε στους μαθητές την αλήθεια στεκόμενοι απέναντι σε όσους προσπαθούν να την παραποιήσουν μέσα από τα γραφόμενα των σχολικών βιβλίων.